Over Van Akker vindt..

Een blog met wat ik vind. Over van alles. Omdat het kan. Met ingang van heden.

Wie of wat ik ben? Nog net een thirty-something, bestuurskundige met veel kennis van duurzame inzetbaarheid en in het verlengde daarvan geïnteresseerd in arbeidsrelaties en hoe die zich ontwikkelen naar meer volwassen arbeidsrelaties met meer flexibiliteit en autonomie voor werknemers. Dit alles als gevolg van de Nederlandse poldergeest, steeds hogere opleiding, economie en demografie en technologische ontwikkelingen. De toekomst komt eraan! Of is ze er al?

Hierover blog ik en over meer. Dingen die ik observeer, dingen die me interesseren en dingen om op te reflecteren. Naast hopelijk binnenkort regelmatig verse berichtjes voeg ik ook een kleine selectie van ouder blogwerk toe aan dit blog.

Veel leesplezier!

sippy van akker

